Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Wagmann, L. (2022). ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:935560
Wagmann, Lucija. "ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:935560
Wagmann, Lucija. "ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:935560
Wagmann, L. (2022). 'ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:935560
Wagmann L. ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:935560
L. Wagmann, "ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:935560