Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Grabovac, L. (2022). Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604
Grabovac, Lucija. "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604
Grabovac, Lucija. "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604
Grabovac, L. (2022). 'Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604
Grabovac L. Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604
L. Grabovac, "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604