Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Ivić, K. (2022). Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743
Ivić, Kristina. "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743
Ivić, Kristina. "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743
Ivić, K. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743
Ivić K. Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743
K. Ivić, "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743