Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Lea Lisinski (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Lisinski, L. (2015). PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172

Lisinski, Lea. "PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172

Lisinski, Lea. "PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172

Lisinski, L. (2015). 'PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.02.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172

Lisinski L. PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 20.02.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172

L. Lisinski, "PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.