Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Duvnjak, R. (2022). Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980
Duvnjak, Ružica. "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980
Duvnjak, Ružica. "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980
Duvnjak, R. (2022). 'Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980
Duvnjak R. Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980
R. Duvnjak, "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980