diplomski rad
Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće

Šakić, Lorena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Šakić, L. (2023). Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070

Šakić, Lorena. "Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070

Šakić, Lorena. "Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070

Šakić, L. (2023). 'Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070

Šakić L. Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070

L. Šakić, "Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:561070

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.