Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kovačević, M. (2024). Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:302933
Kovačević, Marta. "Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:302933
Kovačević, Marta. "Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:302933
Kovačević, M. (2024). 'Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:302933
Kovačević M. Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:302933
M. Kovačević, "Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:302933