diplomski rad
Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona

Čurić, Nives
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Čurić, N. (2024). Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624208

Čurić, Nives. "Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624208

Čurić, Nives. "Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624208

Čurić, N. (2024). 'Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624208

Čurić N. Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624208

N. Čurić, "Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624208

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.