Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Baketa, A. (2019). Uloga modela ukupne nagrade u stvaranju lojalnosti zaposlenika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078965
Baketa, Ana. "Uloga modela ukupne nagrade u stvaranju lojalnosti zaposlenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078965
Baketa, Ana. "Uloga modela ukupne nagrade u stvaranju lojalnosti zaposlenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078965
Baketa, A. (2019). 'Uloga modela ukupne nagrade u stvaranju lojalnosti zaposlenika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078965
Baketa A. Uloga modela ukupne nagrade u stvaranju lojalnosti zaposlenika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078965
A. Baketa, "Uloga modela ukupne nagrade u stvaranju lojalnosti zaposlenika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078965