Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jurakić, A. (2022). Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012
Jurakić, Anja. "Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012
Jurakić, Anja. "Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012
Jurakić, A. (2022). 'Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012
Jurakić A. Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012
A. Jurakić, "Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012